måndag 6 maj 2013

Be happy.



Hey you!
Livet går undan, tackar som frågar. Jag är glad för jag har nämligen fått in en hel drös med försäkringar vilket betyder att himla många norrbottningar är tobaksfria! Så himla grymt! Jag hoppas att ni alla vinner något fint för det är ni värda, ni som vågat och orkat stå emot. Men glöm inte det, att ni är faktiskt inte ensamna. Vi är många, många som väljer att inte röka och snusa, vi är många tillsammans.

Det hade ju varit fint om man alltid kunde leva som orden till höger, men vad hade livet varit utan en strävan mot något? Jag försöker då i alla fall och känner mig grymt nöjd med det! Man kan inte vara stark hela tiden men då känns det ju fint att ha någon att luta sig mot, som kan ta över rodret en stund när det stormar för kraftigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar