måndag 24 september 2012

Mayas helg.

Jag har legat förkyld precis hela helgen, knappt gått utanför dörren. Vilken helg va? Men det är ju så livet är, och jag har faktiskt fått vara frisk hela sommaren. Jag har hunnit se några filmer; Mirror, Mirror(inget för mig), Frequently Asked Questions about time travel(flummig, men underhållande) och Jesus Henry Christ(Söt film) samt lite blandade serier(Arested development, Dollhouse och Carnivale) så det har ju inte direkt gått någon nöd på mig.

Idag är jag tillbaka på jobbet i hyffsad form. Blir ingen träning på några dagar dock, kroppen behöver bli näst intill helt återställd innan man börjar sätta påfrestningar på den igen. Som tur är har jag ett grymt immunförsvar(tack  vare att jag inte röker eller snusar?) så det går nog rätt fort.

Ha en bra vecka, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar