måndag 4 mars 2013

Extra starka ben.

Måndag är dagens namn och jag är peppad på ny vecka! Som vanligt gick helgen sjukt fort men det gör inget, det kommer ju en ny om bara fyra dagar(man kan ju inte räkna med idag). Jag har fått nya möbler här på jobbet vilket jag är himlarns glad för! Ett jättefint höj- och sänkbart skrivbord, ny stol och en hurts. Äntligen går det att ha lite jäkla ordning här ;)

Har förövrigt köpt ett par riktigt roliga leggings som jag tänkte ha på roller derbyträningarna. Dom är typ anatomiskt korrekta, vilket gör att jag ser riktigt vältränad ut. Utan hud. Det ser helt galet ut som ni ser men är faktiskt himla kul. Dock gjorde jag misstaget att ha på mig dom en kväll när vi var och handlade mat, folk tittade JÄTTEKONSTIGT på mig. Äh, vem bryr sig - det är bara ett par byxor!

Hiss eller diss? ;)

1 kommentar: