torsdag 14 mars 2013

Förebilder

Håller på att prata, ringa och maila lite intressanta personer just nu, det finns så många grymma människor där ute. Människor som gör sin egen grej, inspirerar och är en bra förebild. För det är just det jag letar efter - förebilder till er. Jag tror att alla kan ha nytta av att inspireras av andra.

Jag själv ser nästan förebilder i alla i min närmaste omgivning. Jag ser upp till min bästa vän för att hon är så himla smart och lär sig saker superenkelt. Min syrra för att hon är modig och stark person, hon vågar alltid säga vad hon tycker. Min kusin för att han är snäll och vill alla väl. Min kille för att han är lugn, metodisk och har ett gott tålamod. Min mamma och pappa för att dom levt ett spännande liv och vågat göra det dom drömt om och samtidigt varit tillsammans i över 40 år. Plus många, många fler!

Utan förebilder i livet hade jag varit väldigt vilsen, och jag skaffar nya hela tiden. Tänk efter själv, har du några förebilder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar