måndag 1 oktober 2012

Oktoberutmaningen!

Under oktober månad kommer jag köra en utmaning med tränings- och kostmål.
Kort och gott är målen att;
- Inget socker på en månad.
-träna minst 18 pass.

Det känns jättekul och spännande att utmana sig själv, godisbegäret har blivit allt för stort på senaste och jag behöver avgiftning. Jag gillar inte att vara beroende av saker så det ska bli skönt att sluta gå runt och tänka på fika och sötsaker hela tiden.


Träningen kommer nog gå riktigt bra, jag är van att köra rätt mycket så nu gäller det bara att hålla lågan uppe. Något som kan förstöra lite är ju om jag åker på en förkylning till, det hade varit riktigt surt. Mitt immunförsvar är ju som sagt grymt, jag kan nog slappna av ;)

Vad tror ni, kommer jag klara det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar