tisdag 2 oktober 2012

Planering och tjära.

Imorgon åker jag och min enhet på planeringsdagar i Storforsen! Ska bli roligt att komma iväg och lära känna kollegorna lite bättre. Vi ska få gå en fackelvandring på kvällen, vad nu det innebär. Jag gissar på att det kan vara att gå runt i den vackra miljön och det passar mig mycket bra. Sen har jag gjort iordning ett litet musikquiz till mina kollegor också, det ska bli kul att se hur stor koll på musik dom har. Jag hoppas jag inte gjort det för lätt...

Tidigare idag har jag varit på shoppingtur i jobbets vägnar. Har köpt lite grejer till min utställning som jag ska ha med till Älvåkraskolan och björkskataskolan när jag åker dit på deras aktivitetsdagar. Bland annat ska dom få se hur mycket tjära man får i sig av att röka... Uääk! Svart, illaluktande, klibbig tjära...

Sen måste jag ju bara berätta, jag ska till Karesuando på klassbesök i oktober! Så himla kul att få åka så långt norr ut :) Hoppas dom vill ha besök i Kiruna samtidigt.


Source: tumblr.com via Renee on Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar