tisdag 30 oktober 2012

väderomställningar och en sträckt axel.

Igår var det minus 15 grader kallt och vitt, vitt, vitt. Idag är det plus två och regn. Alltså VA? Glömde att titta på termometern igår och förutsatte att vädret var det samma som igår så jag tog dunjackan. Den blev ganska blöt vill jag lova.

Dagens antiklimax var imorse när jag skulle ta på mig träningskläderna. Toppen var ganska tight så jag sträckte axeln när jag klädde på mig. Träningskläderna. För att åka och träna mina muskler. För att bland annat förebygga skador. Ser ni ironin i detta eller? Pratade med en sjukgymnast och han sa att det var bara att köra på, muskeln vill ju dra ihop sig men det är bättre att motverka det för att bli kvitt besvären. Tyvärr gör det himla ont att röra på armen, men det är väl bara att ligga i.

Inte riktigt min dag idag, men troligtvis blir det bättre imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar