fredag 19 oktober 2012

Ut på resa!

Idag är en dag som går i packandets tecken. Jag åker nämligen hela långa vägen till Karesuando på söndag. Jag är så himla peppad på min resa, ser det lite som en retreat, jag får komma bort från stan och känna lugnet i dom norrländska skogarna. På min fritid alltså, på dagarna ska jag ju rocka klassbesök.

Kommer även att besöka Högalidaskolans sjuor och köra lite tobaksprat för dom. Det ska bli så roligt att se vad det finns för personer i Kiruna kommun. Ni är säkert supergoa allihopa.

Jag ska bo på ett superfint hotell på finska sidan i karesuando, hotel Davvi.




Tror ni jag är peppad eller? :D

2 kommentarer:

  1. Hur går man med i tobaksfri duo? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Nu finns det ett inlägg om hur man gör:)

      Radera